Daca se
mai indoia cineva ca retelele de socializare ne invadeaza, usor dar sigur,
intreaga existenta, iata inca o dovada clara, dintr-o stire de azi:
Compania aeriana olandeza KLM a lansat un serviciu,
"Meet & Seat", care integreaza retelele sociale Facebook si
LinkedIn in procesul de rezervare al zborurilor. Dupa achizitionarea biletului
de avion pasagerii isi vor putea conecta profilele Facebook sau LinkedIn la
datele zborului, pentru a vedea alaturi de cine vor calatori. Meet & Seat
va permite pasagerilor sa afle daca cineva cunoscut va calatori cu acelasi zbor
sau ce alti pasageri vor fi prezenti la aceeasi conferinta in orasul de
destinatie; iar pasagerii cu interese comune vor putea si sa isi rezerve locuri
alaturate sau sa rezerve acelasi taxi de la aeroport catre hotel.
Interesanta ideea de a deturna calatoria cu avionul de
la scopurile ei pur utilitare si de a o privi din perspectiva unui teren de
socializare; o socializare organizata, asistata de device-uri si de aplicatii
software: probabil ca iubitorii de socializare
oricand, oriunde, oricum vor
fi incantati…
cu observatia ca serviciul e momental disponibil doar pe 3 rute (intercontinentale) KLM: AMS → NY, Sao Paolo si inca una parca tot din America de sud.
RăspundețiȘtergeree bine de stiut, multumesc!
RăspundețiȘtergere